SSブログ

最遊記外伝ドラマCD Vol.4 [峰倉かずや]

 予約していた「最遊記外伝ドラマCD Vol.4」が届きました[るんるん]
 ドラマCDというものを買ったのは初めてですが、
 なかなかいいです!
 原作を何度も読んでいるので、聞いているだけで
 場面が目に浮かんでしまい、最初から最後まで号泣でした[もうやだ~(悲しい顔)]
 歳をとると、涙腺が緩みますね・・・^^;

 ボーナストラックのキャストコメントは、
 本編の余韻に浸る間もなく、
 楽しいトークが繰り広げられ、
 気持ちの切り替えが大変でした><
 でも、声優さん方にとっては、
 最遊記のお仕事は久しぶりとのことでしたが、
 いつもの変わらない4人のトークに
 終始ニヤニヤしながら聞き入ってしまいました。

 CDジャケットは、峰倉先生描き下ろし
   IMG_1811-1.jpg
 今回、死を迎えてしまう天蓬と捲簾・・・
 切なくなるほどかっこいい[もうやだ~(悲しい顔)]
 
 そのほかのイラストも描き下ろしではありませんが、
 とっても素敵でした[揺れるハート]
   IMG_1812-1.jpg
   IMG_1817-1.jpg
   IMG_1816-1.jpg
   IMG_1814-1.jpg
   IMG_1819-1.jpg

 敖潤のイラストは見覚えがないのですが、
 たぶん、描き下ろしではないのだと思います・・・

 私は、勝手にこのVol.4が最終回だと思い込んでいたのですが、
 次に出るVol.5が最終回のようなので、
 急いで予約しにいかなくては・・・^^;
 
nice!(17)  コメント(6)  トラックバック(0) 

nice! 17

コメント 6

コメントの受付は締め切りました
codeveronica

Hi, MANGOさん!

WAAAAH! You've received Saiyuki Gaiden CD 4!!!*____* I envy you so much!!! I'd like SO much listening this CD, I LOVE Saiyuki CD Drama! Everytime I listening them reading manga volumes and voices and sounds are always so accurate that seems to watching the best anime ever!!!

This CD deals about all Gaiden vol.4 or it doesn't reach the last chapter?
May I post in my blog the image with Goujun?

Congratulations for your new item!!!*_*
by codeveronica (2011-05-06 17:10) 

MANGO

Hi, codeveronica-san!
Thank you so much!
It dosen't reach the last chapter.
This CD ends with the scene of Tenpou's death.
I couldn't stop tears.
Did you order it?

>May I post in my blog the image with Goujun?
SURE!!


by MANGO (2011-05-06 23:52) 

ayasolo

KONNBANNWA!
MANGO -SANN!
って真似してみたけど 所詮猿真似....
そうではなくて ドラマCDって結構重宝します。
私は長距離を車で走る時 時間があるのでよく聞きます。暗いかな....
by ayasolo (2011-05-07 00:04) 

MANGO

ayasoloさん
いえいえ、私も英語はあまり得意ではないので、
ブログ上に英文を載せるのは、
かなり恥ずかしいです><
車の中で聞くのもいいですね^^
でも、最遊記外伝は、とっても悲しいストーリーなので
涙で前方が見えなくなりそうです^^;

by MANGO (2011-05-07 00:15) 

codeveronica

Oh! Thank you for the informations!
So the fifth CD Drama will contain the end of Gaiden story + an extra story, right? I've ordered Saiyuki Gaiden CD Drama 4 but I've still not news about my copy yet.
Goujun illustration is BEAUTIFUL *_* I really like the Dragon King!!!
by codeveronica (2011-05-07 01:23) 

MANGO

Hi, codeveronica-san!
It's my pleasure.
I think,
the fifth CD will contain the end of Gaiden story and cast comment.
Do you have any information that this CD will contain extra story?
I hope you receive your copy soon!

Yes, Goujun is so cool!

by MANGO (2011-05-08 14:54) 

トラックバック 0

今日の夕食怒っています! ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。